Ga naar hoofdinhoud
Bel Mail Connect Zoek:

Officemanager / office-assistent

Een twijfelende deelnemer adviseren over een training projectmanagement. Zorgen dat een offerte perfect de deur uit gaat. Sparren over goede posts op LinkedIn. Locaties regelen voor trainingen. Word jij blij van het ondersteunen van de trainers in hun vak? Ben jij dat zelfstandige en secure organisatietalent? Dan komen we graag met jou in contact!

Vanwege uitbreiding is onze klant op zoek naar een allround officemanager met affiniteit met leren  en ontwikkelen. Je vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan de toekomstontwikkeling van het bureau. Ook financieel-administratieve taken behoren tot je werkpakket. 

Wat de functie precies inhoudt

  • Je werkt proactief samen met de andere officemanager, directie en trainers/adviseurs.
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van trainingen.
  • Je speelt een belangrijke rol bij het nakijken van de offertes voor (potentiële) klanten die door de trainers zijn gemaakt.
  • Je bent vaak het eerste contact voor nieuwe klantvragen.
  • Je bent verantwoordelijk voor marketingcommunicatie-activiteiten en het up-to-date houden van de websites.
  • Je verwerkt klant- en deelnemersadministratie in het financiële systeem (AFAS).

Waar kom je terecht?
Phaos is een opleidings- en adviesbureau voor project- en programmamanagement. Met als missie om mensen en teams in staat te stellen hun complexe opgaven tot een succes te maken. Ze hebben jarenlange ervaring in training, teambegeleiding en coaching. Hun klanten komen uit diverse sectoren, denk hierbij aan: gemeenten, overheid, onderwijs, zorg en het bedrijfsleven.

Wat verder nog interessant is

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en vrijheid.
  • Je werkt in het hart van de organisatie.
  • Een gezellig, informeel team dat samen denkt, werkt en groeit.
  • Je organiseert, coördineert en faciliteert allerlei activiteiten en processen voor zowel de klant als de interne organisatie.
  • Je werkt voor een dynamische en creatieve organisatie.

Wat van jou wordt verwacht

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in een vergelijkbare functie.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Een hoge mate van persoonlijke en taakvolwassenheid.
  • Je hebt affiniteit met leren en ontwikkelen en/of projectmanagement.
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je hebt aantoonbare ervaring of affiniteit op financieel-administratief terrein.
  • Je hebt een hoge kwaliteitsstandaard en bent zeer nauwkeurig tot in details.

Wat je terugkrijgt

  • Jaarsalaris van € 43.750 tot € 51.165 voor een fulltime aanstelling.
  • 24 uur per week (in ieder geval vrijdag).
  • Reiskostenvergoeding.
  • Een brede functie met veel verantwoordelijkheid en vrijheid in een dynamische en creatieve organisatie.
  • Een thuisbasis in een gezellig, informeel team van gedreven collega’s.

Nu weet ik dat je nog niet veel informatie hebt. Aarzel daarom niet om meer te weten te komen via 088 236 00 00 of annemarie@teelor.nl. Dan leg ik graag meer uit over het bedrijf en kun je daarna zelf bepalen of het interessant genoeg is.

Een match? Solliciteer meteen









    Socials

    Ook online leven we! We plaatsen en delen er alles wat we interessant vinden voor opdrachtgevers en IT professionals. Vooral over prettig werken, elkaar uitdagen en verrassen en uiteraard over trends in IT.

    Back To Top